شایعه تکنولوژی تشخیص چهره در سامسونگ گلکسی S9 واقعیت دارد

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
21:24
شنبه 27 آبان 1396

 / این روزها همه منتظر اخباری در زمینه ی معرفی و رونمایی از سامسونگ گلکسی S9 هستند و انتظار میرود که در مارس سال جاری از این محصول رونمایی شود. این بدین معنی است که احتمالا Galaxy S9 می تواند در نمایشگاه Consumer Electronics Electronics (CES) 2018 و یا چند هفته قبل از شروع کنگره Mobile World (MWC) در فوریه 2018 راه اندازی شود.

 

گفته میشود که سرپرست تولیدات این محصول اعلام کرده است که، سامسونگ برخی از ویژگی های آیفون X را قرض گرفته است که میتوان به تکنولوژی تشخیص چهره مانند Face ID در آیفون X اشاره کرد. لازم به ذکر است که اخیراً شایعاتی مبنی بر دشواری قرارگیری اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش Galaxy S9 و S9+ منتشر شده است و مشکلات فنی را به همراه داشته است. در نتیجه این کمپانی تصمیم گرفته است تا از سنسورهای اثر انگشت در این دو محصول استفاده نکند و تکنولوژی تشخیص چهره را جایگزین آن کند. اما بر خلاف بزرگترین رقیبش، اپل، قصد ندارد تا اسکنرهای اثر انگشت را به طور کامل کنار بگذارد. این شرکت قصد دارد تا در توسعه ی پروژه ی جدیدش به نام "Crown" به نصب سنسورهای اثر انگشت در زیر صفحه نمایش بپردازد و این سنسورها مجدداً در گوشی های Galaxy Note 9 ارائه خواهند شد.

 

علاوه بر موارد ذکر شده، شایعه شده است که Galaxy S9 دارای یک سیستم دوربین دوگانه است که قبلا توسط سامسونگ در Galaxy Note 8 نیز معرفی شده است. از آنجایی که هیچ اعلام رسمی یا اخباری از Galaxy S9 وجود ندارد، بهتر است این شایعات را باور نکنیم و تا زمان معرفی این محصول منتظر بمانیم.



تعداد بازدید از این مطلب: 55
بازدید : 55

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود